Ledare

Bland annat dessa lärare:

Alla Perevertailenko, Piano
 
Göran Klar, Schack
Schackinstruktör för unga och vuxna Lagledare Sollentuna SK Lag III, Skolschack instruktör. Coach för Frestaskolans klass 4B svenska mästare 2013, Coach för Rådanskolans klass 4 till Sverigefinal 2012 för Schackfyran Sveriges och världens största schackturnering.
 Mikael Mannberg, Gitarr  
  Jag är gitarrlärare och har undervisat sedan år 2012 då jag började ha privatelever under min utbildning på Musikhögskolan. Efter min examen (2015) så jobbade jag som gitarrlärare på Saltsjöbadens musikskola fram till år 2018, med undervisning inom olika genrer. Därefter har jag bland annat undervisat på Östermalms musik & kulturskola och vikarierat på Solna kulturskola, och jag har genom mitt jobb som lärare fått erfarenhet av enskild undervisning, undervisning i grupper på 2 – 4 elever och även undervisning på elgitarr och elbas (enskilt och i större ensembler). Genom min pedagogiska utbildning på KMH och den verksamhetsförlagda utbildningen som jag genomförde på Åsö grundskola samt på Östra gymnasiet i Huddinge, så har jag även fått erfarenhet av att leda större elevgrupper samt rockensembler, och att lära ut musikproduktion i Garageband.
Max Lundberg, Piano
Jag är utbildad konsertpianist vid Edsbergs musikinstitut (tidigare SRR:s musikskola) Malmö musikhögskola samt privatlektioner och masterclasses runt om i Europa för en mängd renommerade lärare. Jag har undervisat elever i mycket skilda åldrar vid flertalet skolor runt om i landet. Vid Dalarö folkhögskola var jag lärare i piano för både huvudinstrument och biinstrument samt instuderingslärare. Vid sidan av min pedagogiska verksamhet bedriver jag ständigt en frilansverksamhet som delvis innehållit en mängd solistiska och kammarmusikaliska uppgifter för bl a P2, festivaler och kammarmusikföreningar samt återkommande uppdrag med flertalet symfoniorkestrar i landet. De senaste åtta åren har jag varit repertoarpianist för baletten vid Kungl operan.
Jan Atterström, Träslöjd
Janne är träslöjdslärare och har tidigare var lärare för robotverkstaden men även för extraslöjd.
Jenny Josephine Hallberg, Sång
Jenny Josephine Hallberg är sångpedagog med inriktning på teater.
Jesus Diaz, Programmering
Jesus är den som har skapat vårt pedagogiska material för robotverkstaden och vår tillämpade programmering.
  Ludvig Olson, Programmering
  
Somayeh Raofinia, Dans
Somayeh och har jobbat som dansinstruktör i många år inom olika dansstilar som tex, Jazz, show, streetdance och breaking. Jag har älskat allt som har med dans och musik att göra så länge jag kan minnas. Jag har bla gått på en dans och teater utbildning på kulturama och har väldigt mycket erfarenhet av att jobba med just barn och ungdomar. På mina lektioner lägger jag mycket fokus på att ge eleverna så bred grund som möjligt. Det viktigaste är dansglädjen, att vi har roligt på lektionerna och tillsammans så utforskar och utrycker vi rörelser genom koreografi och improvisation. Det ska bli väldigt kul och spännande att börja jobba med nya danselever.
Tord Lindé, Gitarr
Thord Lindé är utbildad musikpedagog, sånglärare och rytmiklärare med mer än trettio års lärarerfarenhet. Vid sidan av undervisningen arbetar han som frilansande sångare och gitarrist.
Vera Kuadros, Robotverkstad
Jag är utbildad civilingenjör vid Leningradskij Institut Tocnoj Mehaniki i Optiki (Institute of Precision and Optical Engineering), S:Petersburg, Ryssland. Jag har jobbat i 20 år som ingenjör, konsult, med effektiviseringen av energiförbrukningen på ett stort företag i Sankt Petersburg.
För 10 års sedan flyttade jag till Stockholm. Förutom intresse för tekniken gillar jag pedagogik och år 2013 utbildade jag mig inom pedagogik vid Stockholms universitet. 2012 utbildade jag mig inom 3D CAD vid Högskolan Dalarna och inom hälsa och sjukvård vid Mälardalens Högskola Västerås.
Jag har undervisat på Robotverkstaden i 6 år. Det är jättespännande att jobba med barnen, lära dem att bygga robotar, helt fungerande leksaker som går, kör, styrs av eleverna. Robotskapande främjar barns nyfikenhet, stolthet över sig själv, självförtroende. Det är jätteroligt och utvecklande för barnen att skapa robotar.
Victor Lindholm, Programmering